Kärleksbrevet

Datum: 2008-05-13 Tid: 19:58:29

Ännu en vecka som gått fruktansvärt fort! Känns som i förrgår jag satt som klistrad i soffan och kollade på serien som äger alla serier! Desperate housewives! Finns det någon bättre, om man som jag är slav under tv-gudarna? Nej! På andra plats just nu kommer One tree hill och trean tar Grey's anatomy.

Om jag skulle skriva ett brev till ett föremål skulle det lyda:

"Kära tv!
Vad skulle jag göra utan dig? Du håller mig sällskap under ensamma tråkkvällar, du förenar mig och mina vänner i gapskratt, du väcker känslor och kan också förändra dom på några sekunder. Du lär mig, du underhåller mig, du får mig att gråta, du får mig arg. Du påverkar mig på ett sätt som ingen annan kan. Att du också kan vara himlans tråkig och sur är en annan femma.

Tack för att du är den du är! Jag kommer föralltid finnas vid din sida!

Kärlek/ Therese"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback