Fan åsså

Datum: 2008-05-09 Tid: 21:26:32

Grillningen var mysig, gillad lax är så gott! Bra väder också, men blev lite kallt i slutet.

Sen är jag ju så smart också. Jag orkade inte prova några kläder förutom ett par jeans i Ullared. Luvtröjan som ser ut som en klänning typ passade inge bra över bysten. Alldeles för tajt! >_< Den som var så cool. Får väl se om mammi vill ha den. Om den inte passar henne, nån annan som är intresserad? Den är typ som M i storleken över tuttarna skulle jag tippa på. Eller så får jag simma på utav bara faan så jag kanske kan ha den till hösten?

Hur spenderar ni er helg?


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha. Va bra du är på att shoppa;D Du måste ju prova!!

Idag har vi varit i norrtälje och knatat runt. Gick till havspiren och åt lunch. Så mysigt vid havet! :) Sen har vi hälsat på mormor där gammelmormor även var.. nu blir det bara att ta de lugn hemma, käka och dricka gott. Imorgon ska vi på lägenhetsvisning. Vad gör du ikväller?

Datum: 2008-05-10 Tid: 16:31:01
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback