Blablabla

Datum: 2008-05-06 Tid: 19:38:27

Igår köpte jag ingredienser till att göra smoothies, sen försökte jag göra smoothies, men det är inte det enklaste med en stavmixer. Jag ska bannemej köpa en riktig drinkmaker, för det är gott med smoothies! Frida hjälpte mig mixa, hon har bättre tålamod än mig. Och så satt vi på balkongen och drack. Det var gott. Efter ett tag drog Frida, och efter ännu ett tag kom Emma. Bjöd henne på en smoothie, hon tyckte det var gott!

Sen kollade vi på "Talang 2008" som sög totalt. Dom bara gallrade ut vilka som inte fick vara med längre. Inga nya uppträdanden. Blä! Sen kollade vi på 100 höjdare. "Hello! My name is Stone!" (En fet skåning som ska förklara för fängelsekunder att han heter Sten. Hahahaha!)

Inatt lyckades jag göra något lite märkligt. Jag kommer ihåg det, men jag var inte vaken. Jag stog vid balkongdörren och skakade skaaakade skaaaaakade mitt täcke tills det ramlade ur påslakanet. Slängde påslakanet på fåtöljen och gick på toa, sen gick jag och la mig igen. Snodde Simon's täcke, eftersom han ändå inte var hemma. Undrade lite smått vad som hade hänt när jag såg det på morgonen, men mindes rätt snabbt. Jag vet att jag inte var vaken, men hur kan jag komma ihåg det?

Och idag kom mammi till min skola. Trevligt värre! Sen har vi sprungit runt på stan hit o dit. Och käkade en aaasgod middag på Lilla Krogen. Lilla Daisy har en pojkvän btw, en chihuahua som heter Bobby. Och hon muckade med en 3månaders pudel, bjäbbade som fan, men på skoj antagligen. Alla runtomkring oss på stan stannade, kollade och skrattade. Dessutom mötte vi en stooor hund som blev kåt på Daisy, eeeew! Såg bjässens ännu bjässigare stånd. Kunde inte ungå att se det eftersom det helt plötsligt fanns nåt rött mitt i hans ljusa, korta päls.

Nu ska jag nog dricka en kopp kaffe på ballen! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback