Äta ute i det gröna! ^^

Datum: 2008-05-11 Tid: 20:31:23

Frida kom över en sväng nu på eftermiddagen. Vi satte oss ute på gården och drack kaffe/ te, sen kom hjärtat ut med fullkornspannkakor, sylt och glass. Eftersom jag har börjat tänka på vad jag äter nu igen så åt jag bara pannkakorna med en liten sträng sylt. Men det var underbart! Att äta ute är underskattat. Har man tillgång till bord ute på gården så borde man äta där, det är ju så mysigt!

Och på tal om att jag tänker på vad jag äter igen så har hjärtat beställt proteinpulver åt mig, ett som man ska dricka typ morgon och kväll, och om man vill som måltidsersättning. Men jag tror morgon och kväll räcker bra för mig. Beställde 2 förpackningar med vaniljsmak. Perfekt att dricka kallt, då kan man skippa den underbart goda glassen! ;) Förhoppningsvis!

Efter maten la jag mig på soffan och kollade på avsnittet av One tree hill som vi spelat in. Sista avsnittet för säsongen. Har ju missat massor, men det är en serie där det inte spelar så stor roll. Ska iallafall följa nästa säsong till punkt och pricka!

Nu är det Parlamentet som gäller, sen blir det nog sängen!

Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Therese

Själv har jag lärt mig käka sushi så de åt vi idag, hela 11 bitar! Mums!

Datum: 2008-05-11 Tid: 22:05:40
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback