Är du felfri?

Datum: 2008-05-12 Tid: 17:17:41

Ibland känns det som om man måste tävla med andra människor om att vara den roligaste kompisen att umgås med. Eller att man alltid måste ha något att tillföra, annars umgås man inte. Jag vet inte riktigt vartifrån jag får dessa tankar, men nånstans kommer dom ju ifrån. Befogat, eller ej?

Och en annan sak jag blir grymt less på är att om man säger en negativ sak, som man faktiskt tycker om någon annan, så snackar man tydligen skit! Får man inte tycka något negativt om en kompis? Ingen är felfri! Jag vill höra de negativa sakerna som finns hos mig, för hur ska jag annars kunna ändra på det? Självklart ska jag inte ändra på något om jag tycker att jag ska ha den egenskapen, men ibland vet man inte om sina dåliga sidor.

Radda upp en lista med negativa grejer om mig i kommentarerna, om du vågar!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tja, det va inte igår. Vad gör du nu för tiden? Bor? //f.d. neighbour Angelica

Datum: 2008-05-12 Tid: 21:03:09
http://betongmorsa.blogg.se
Postat av: Therese

Hello.
Ang bloggflytten så minns jag inte hur jag gjorde.. tror jag bara loggade in som vanligt och sen blev förflyttad på något sätt? eller så blev jag det inte.. haha. vilket minne, var bara några timmar sen! :/ dement? men gå in på www.publishme.se och logga in där så ska de nog lösa sig.

Jag känner dig inte nu så det är inte så lätt att slänga in en neggativ grejj om dig.. så jag får stå över:)
Kram

Datum: 2008-05-12 Tid: 21:19:23
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Veronika

Såklart ingen är felfri, men alla vänner har egenskaper som man tycker om. Och inte alltid samma.

Och att få reda på negativa saker om sig själv är alltid bra. Just för att det kan vara svårt att upptäcka dem och ändra på dem annars.

Datum: 2008-05-13 Tid: 15:59:01
http://phobic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback