Allt o inget

Datum: 2008-05-22 Tid: 22:21:15

Shiva till sin mamma Veronika om hur man slutar vara ledsen:
"Då väntade jag en stund och såg om lessnet var borta men det var det inte. Då väntade jag lite till och då var det det!"
- kopierade citatet från phobic.blogg.se <--- kopiera och klistra, orkar inte länka.

Lessnet hos mig försvinner sakta men säkert. Ett av mina största "lessn" är att skolan är slut imorgon. Finito! Done! Schluuuut! *gråter några tårar*

Annars är helgen fullbokad:
Fredag: Skolavslutning och grillning på kvällen med ett par brydar från klassen. '
Lördag: Ut till mammi (förhoppningsvis), äta med Simon's bror, Emma och Johan (tror grappen hänkar?) kommer hit för o kolla på ESC med oss.
Söndag: Middag hos Simon's mamma.

Har ni köpt något till eran mamma? Själv har jag inte gjort det än, men ska imorgon eller på lördag. Men vad? Hjälp mig.

Och för tusen gudars gubbar! Får inte glömma skumpan imorgon. Då kommer jag inte vara populär hos tjejorna i skolan imorgon. "Morgongänget" kommer jag sakna mest av allt från skolan.

Gaaaaaaaaah! Kan någon göra så jag kan gå kvar på skolan antingen som elev, assistent eller lärare? Jag kan lära ut hur man inte blir som jag!



Bilden är tagen med min kamera från Emma's balkong när jag, Emma och Veronika hade Talang 2008-kväll.
Fint va!?

Kommentarer
Postat av: Therese

Så nu är det bara för dig att söka jobb? Eller du kanske redan har ett?



Datum: 2008-05-23 Tid: 10:50:19
http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

föressten.. trevlig helg!

Datum: 2008-05-23 Tid: 10:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback