Aktivt värre

Datum: 2008-05-14 Tid: 19:33:53

Så otroligt aktiv dag! Skolan hade satt friluftsdag på schemat, vi har fått välja olika aktiviteter vi velat göra. Först var det volleyboll. Sen rundbadminton (ungefär som en stafett runt nätet) sen basket. Men basketen var inge kul, så "morgongänget" gick tillbaka till volleybollen. Puh! ^^

Sen har jag snurrat runt på Göta. Gick fel lite grann, så det slutade på en lång promenad typ. Skippade dagens inplanerade simning, tyckte dagen bjudit på motion nog. Fredag blir nästa simning! ^^

Mitt proteinpulver har kommit! Vet inte än om det är gott, ska dricka första innan jag lägger mig. Det får ni veta nästa inlägg. ^^

Har varit på Friskis och Svettis och kollat på ett pass anpassat för folk med något slags funktionshinder/ utvecklingsstörning. Såg grymt mysigt ut. Var en kvinna som log, tog min hand och frågade vad jag hette. Svarade och frågade detsamma. Sen några gånger under passet vinkade hon åt mig. Gullig var hon.

Tjupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback