Typ lite loppis

Datum: 2008-03-09 Tid: 20:12:21

Ännu en fullspäckad dag! Har varit hemma hos Simons bror och fikat, där även Simons pappa var på besök. Trevligt att se dom igen!

Efter det åkte Simon och jag hem till mig och började packa köket. Så nu finns det inga glas, tallrikar, koppar osv (förutom det vi inte vill ha kvar) där. Ingenting i skafferiet heller. Medan Simon packade ner i lådorna passade jag på att sortera ut kläderna ur garderoben, så nu finns det lite skit som ska kastas. Eller om det är någon som är intresserad får ni komma o kolla om ni vill ha något. Skåpen i hallen är också sorterade. Duktiga värre är vi!

Finns en del som ska säljas också.
- Nån som behöver en tv-bänk i furu?
- Eller kanske en dvd, eller en vanlig videoapparat?
- Har även en dataskärm (platt) som ska säljas. Ett år har jag haft den, inte använt den så mkt. Köptes för 1800, du får den för 900.
- Ett vardagsrumsbord med glasskiva ska också bort.

Finns även lite skit som inte ens är värt något som jag skänker bort. Bestick, knivar, vanliga vita tallrikar osv.

Har jag något av intresse så hör av er!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hm.. Du ska flytta? Kanske du sagt/skrivit? Tell me!

Datum: 2008-03-10 Tid: 12:47:49
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Veronika

Pax för vardagsrumsbordet? ;D

Datum: 2008-03-10 Tid: 21:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback