The Vagina

Datum: 2008-03-03 Tid: 19:33:50

Första dagen på praktiken. Hur bra som helst ju! Dagcenter is the shit! Goa människor, bra lokaler, bra tider, bra allt.

Har träffat en massa folk idag. Först Sarah, Hultman och Nicole på stan, sen ett par kompisar till min bror på bussen. Sen Engström, Marcus, Vanessa o nån till utaför Netto på sjöbo. David på shell och sen Emma hos Emma. Åkte upp dit med lite "get well-thingies". Hon är redigt sjuk, stackarn! Som tur är kom hennes goa pojk hem till henne för att laga mat åt henne ^^ Sen när jag var på väg upp till Trandared mötte jag Fidde med bror. Käkade kebabtallrik med dom. Den tallriken gör ont i magen nu.

Pratade med Veronika idag med. Hennes huvudvärk från igår hade gått över. Skönt! Att ha en sån huvudvärk där knäppningar i element känns som hammarslag i skallen är inte good shit! Vet hur det är. Var det migrän?

När jag är frisk och mår hur bra som helst är det alltid nånting som inte stämmer med mina vänner. Why? Tycker vi alla ska arbeta för en friskare värld! Come on now!

Anyway, tänkte dela med mig av min favoritbög från USA: Stormydan på youtube.




So cute! So awesome!

Kommentarer
Postat av: Bemma

Tack så jättemycket the "get well-thingies".

Datum: 2008-03-03 Tid: 21:22:03
Postat av: Therese

Okej. Går de bra för kimpa med tjejen då? Hon var ung va?

Har varit i uppsala hela dagen med emma, lola och lilla hampus! Såå söt han är!

Datum: 2008-03-04 Tid: 17:24:50
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback