Surpriiiise!

Datum: 2008-03-08 Tid: 23:06:06

Ojojoj, vilken dag! Började med att möta Veronika på stan, åka upp till mig och fixa iordning allt som vi inte fixade igår. Igår var vi i Knalleland för att köpa massa saker till ett kalas vi skulle anordna. Ett barnkalas för Emma, som hon inte visste om! Köpte massa saker i pirat-tema: muggar, tallrikar, en duk, servetter och godispåsar. Sen massa ballonger, serpentiner, partyhattar, tutor, godis mm. Blev ett väldans vackert barnkalas!

Jag hade beställt en tårta med finlandsflaggan, och på korset stod det "Jag är finsk", eftersom Emma alltid skyller på det när hon säger nånting knasigt! ^^ (När jag och Simon var och hämtade tårtan skulle jag bära den till bilen. Höll på att snubbla på en kullersten. Tur som fan att jag inte gjorde det!)

Kalaset blev lyckat iallafall. Alla som hade svarat ja kom, och Emma blev överraskad! ^^ Körde lite lekar också, bland annat "hur vuxen är du", där man fick poäng om man hade det jag och Veronika skrivit på en lista. T ex barn, lägenhet, jobb, studier osv. Yeah! Johan var mest vuxen av oss. Och skattjakt hade vi med, ett måste när det är pirat-tema.

Efter kalaset åkte jag, Simon, Emma och Johan och handlade tacogrejer. Vi ville ha en tacokväll till melodifestivalen. När allt var handlat hade vi lite tid att ta död på, så vi åkte ut till mamma. Dock var melodifestivalen inte så jäklarns rolig, men en trevlig kväll hade vi iallafall. Frida kom över en sväng med. Det var nice!

Kommer se till att Johan eller Emma skickar över en bild på tårtan och lite mer kalasbilder, så lägger jag upp dom här sen! ^^

Nu är jag trött, så nu blir det sängen! Nattinatt, hattifnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback