Socialt

Datum: 2008-03-26 Tid: 20:24:00

Idag har jag hunnit med att träffa mer än hälften av alla jag ville träffa. Jeanette, Erik och Kumlin. ^^ Sen har jag träffat lite släkt också. Jag märker ju att jag inte har så mkt att sakna här, men en del människor kommer alltid att finnas kvar. Får väl se om man kommer träffa några fler. Hoppas iallafall att jag kommer träffa Karlsson över en kopp kaffe kanske.

Nu är Simon hos hans kompis i Uppsala. Är ju inte så ofta vi är ifrån varandra, men det går nog bra.

Och så blir det antagligen lite vin hos Kumlin på fredag, trevligt trevligt!

That's all! Hoppas ni har det bra därnere!

Hittade ännu en gammal bild på pappas dator. Denna är när jag går i ettan på gymnasiet. Ser ut som ett troll i skann!


image46

Hittade en plojbild också som jag tyckte var rätt rolig förr. Haha!

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback