Sjuk? Jag? Nää!

Datum: 2008-03-19 Tid: 13:19:24

Imorses konstaterade jag: Näsan rinner, ögonen rinner, lock för ena örat och en ordentlig hicka då och då, men jag bestämde mig för att inte vara sjuk och åka till praktiken ändå. Runt halv tolv blev jag hemskickad.

När jag kom hem åt jag, slökollade på tv och satte mig vid datorn. Gick och snöt mig och det var då jag upptäckte missfostret i spegeln. Svullna ögon och röda partier efter snytningar under näsan är inte snyggt! Blir nog sängen nu.

Men det blir föreläsning ikväll på skolan för min del iallafall! Jag är inte sjuk, jag är inte sjuk, jag är inte sjuk!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ursch. Inte roligt att vara sjukis!:(

Köper man nyttig mat till en hel familj är det nog inte dyrt, då äter man oftast upp det innan det blir gammalt. Men vi som lever "ensamna" blir det dyrt för, allt ruttnar innan vi fått i oss det.. trisst!

Krya på dig!

Datum: 2008-03-19 Tid: 17:14:39
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: joakim

Hehe, ja erövring kan nog förknippas med ett stycke kött :P

usch, är också sjuk. Inget vidare, inte nu när helgen närmar sig heller ..

Har du tänkt att börja gymma också ?
På gymmet kan man finna en hel del "träningskompisar" om man saknar någon kompis i sin umgängeskrets som vill röra på sig lite.

Datum: 2008-03-19 Tid: 17:34:35
http://joakim-engberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback