Rolig utekväll

Datum: 2008-03-23 Tid: 11:04:32

Ja, det var en minst sagt rolig kväll igår. Sket i vad allt med GI hette och drack vin. Underbart!

Kvällen började med att en trevlig karl satte sig vid vårat bord. Men han hinkade i sig öl och blev till slut jävligt läbbig! Höll på o kleta på mig och äckla sig, så mamma fixade så vakterna slängde ut honom. Såg när Kicken gick över dansbanan och sprang fram och knackade honom på axeln:
Jag: Hey! Känner du igen mig?
Han: Nää?
Jag: Rimbo?
Han: Nää?
Jag: Lilltherese?
Precis då kom mammi fram o presenterade sig, då kände han igen oss. ^^

Träffade en kvinna i damrummet som berättade att om hon fick en puss av Kicken skulle hon vara skyldig sin kompis 1000 spänn. Vad är det för ett vad liksom? Borde det inte vara tvärtom?

Under hela kvällen hade jag allt som allt 4 snubbar efter mig. Två av dom var skåningar och jäkligt trevliga. ^^ När jag skulle gå till toan hör man "Tiiiss???". Då var det Klara som hade sett mig. Jag ser som vanligt ingenting. "Men! Du har jeans på dig! Och tajt tröja! Och utsläppt hår! Och lugg! Och naglar! Vad fan har hänt??".  Haha, så roligt med sånt. Hon tyckte jag förändrats massa!

När Sands stängde gick vi till grillen där jag jobbade förut. Dom bjöd på en hamburgare, och ack så god den var! ^^ Men nu är Tiss back in the game med GI!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur mådde kicken då?

Datum: 2008-03-23 Tid: 19:28:59
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Jessika

har med fuskat men imorn blir det hård körning igen, inte lätt när man blir bortbjuden p åmassa grejjer med sprit osv när man är ute, går ju inte hålla sig då. Men det är ju påsk en gång om året som tur är=)Ha det så kul uppe i sthlm nu o hlsa simon gullet. Kramar

Datum: 2008-03-23 Tid: 20:59:49
http://jezzzika.blogg.se/
Postat av: Bemma

Hur går det med GI annars då? Har du gått ner något?

Datum: 2008-03-24 Tid: 12:28:26
Postat av: Mustela

Låter som om du hade en trevligt kväll allt som allt då =)

Datum: 2008-03-24 Tid: 19:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback