Råförkyld!

Datum: 2008-03-20 Tid: 21:50:37

Fortfarande "sjuk". Eller man kan mer säga råförkyld. Dock har halsontet släppt tack vare strepsils. ^^ Men blev ingen praktik idag. Sista dagen och allt, tråkigt som fan! Fick inte säga hej då till alla.

Simon o hans kompis sitter o kollar på hockey. Kollade på det de två första perioderna med dom, men satte mig här nu. Hoppar till varje gång dom skriker, vilket händer varannan minut typ. Man borde hålla sig borta när grabbarna ska kolla sport!

Imorgon ska vi på påskmiddag hos Simons mamma. Kommer sitta och snora ner maten. Skrev det till Emma på msn, hennes kommentar: hahahaha, extra krydda är alltid gott :P

Och på lördag ska vi till mammi på middag. Hon har lite problem med att veta vad jag äter och inte äter pga GI-metoden. Haha, jag har sagt det till henne typ fem gånger nu!

Nej, tillbaka till hockeyn känns det som. See ya! *snooooorar*

Kommentarer
Postat av: Therese

Jobbigt med förskylningen, hoppas den släpper snart!

Precis. "Singel" portioner skulle vara toppen..

Bor du hos Simon nu eller?
Glad Påsk!

Datum: 2008-03-20 Tid: 22:21:28
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: joakim

visst tanken på att gymma kan låta tråkigt, men när man väl kommer dit, får lite rutin så rullar det på.
Sen känner man att man får ut nått utav en arbetsvecka , mer än bara jobba och sova :) Själv tränar jag 5-6 ggr veckan, själv.. Var tråkigt som fan i början, men jag går dit samma tid varje dag och lärde känna folk, och nu är det kul att komma till gymmet, snacka med dom, träna lite :)

all form utav tab´s som lindrar smärtan, oberoende vilken smärta, så tar jag inte den :)

Datum: 2008-03-21 Tid: 03:52:36
http://joakim-engberg.blogspot.com/
Postat av: joakim

Haha, nja vet inte riktigt varför, men jag tar aldrig nått emot smärta :)
Förutom när jag besöker sjukhuset, och dom tvingar i mig smärtstillande :P
Nej gymma är grymt roligt. Häng med mig så ska du få se :D
Simmning är bra :)
Hum, i påsk så blir det nog inte nått jätte speciellt, ska hem till mor på lördag på middag.. Sen lär det väl bli lite fest också :)
Själv då?

Datum: 2008-03-21 Tid: 15:15:03
http://joakim-engberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback