Knoppsmärta

Datum: 2008-03-11 Tid: 16:28:59

Tack till de underbara tjejer på bussen som förde ett jäkla liv! Hade en grym huvudvärk redan innan ni kom på, men den förvärrades enormt när ni gjorde entré. Men sen när ni gick av minimaliserades den! Så tack och bock.

Jag och Simon ska hem till min klasskompis Evenlina senare i eftermiddag och fika. Trevlig sånt med hemmafikor! ^^ Innan dess ska jag nog lägga mig i sängen och antingen läsa en skvätt eller bara blunda. Huvudvärken är inte helt borta än.

Jag längtar till i slutet av april!!! Då ska jag och Jonas åka till Ullared. Mammi sa att hon ville med, och har frågat Simon med. Men vi får la se om dom hänkar på. Kan ju va trevligt att åka bara Jonas och jag, men har ingenting emot om vi blir flera. Iallafall ska jag BARA köpa nödvändigheter. (Yeah right, som om det är möjligt!)

*uppdatering typ 30 minuter senare*

Efter en opinionundersökning baserad på inga deltagare alls kan jag konstatera att mina livsgudar Konrad och Margareta totalt är med mig just nu. Livet är på topp och "hej-det-händer-inte-ett-skit!"-känslan existerar inte längre. Det enda som kunde vara bättre är orken till att leka lokalvårdare och städa, men hur kul är det? Jag är till och med för seg för att slita mig från burkjäveln och lägga mig i sängen. Det är riktigt, riktigt uselt av mig.

Dock var jag duktig och dammsög 2/3 av min praktikplats idag. Men det var mer en order än en förfrågan. Och order är till för att följas. Dessutom blev jag förfrågad om jag kunde duka fram eftermiddags-fikat. Done and done! Ni kan lita på mig!

Sitter och läser min blogg från början. Sicket liv man lever! Händer knasiga saker hela tiden. I ett inlägg stod det att jag ALDRIG skulle visa korten från när jag blev döpt av misstag. I failed. Alla som ville se fick glutta på dom i lördags. Fortsätta läsa, en del har man glömt av.

Komsi pengarna!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

På allt möjligt! Dig, händelser eller bara någon googlad bild :P

Datum: 2008-03-11 Tid: 16:35:54
http://Axls.blogg.se
Postat av: Alexandra

Nice!!
Jag längtar efter att mitt chippade wii ska komma hem!! ^^

Datum: 2008-03-11 Tid: 17:47:42
http://Axls.blogg.se
Postat av: Therese

Oj. Tänk om det var så billigt här. Iofs vet jag inte vad en 1a här kostar.. men lite mer iaf.
Alexander och jag sparar till att köpa lght i solna, där kommer vi få ge runt 1,6 mille. Shiiiet, mucho pengar! Fast helst vill jag ha ett hus med lagom stor tomt där jag kan plantera blommor och buskar. haha:D
Jag är seg på att blogga. Men ska väll slänga in ett inlägg nu bara för att du tjatar;)
Kram:)

Datum: 2008-03-11 Tid: 18:46:44
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Alexandra

Bara en massa jobbiga människor i ens omgivning eller dessa folk som bara snor ens energi bara genom att existera...
Ne det gör jag inte... Har kommit ifrån varandra. Men jag tycker fortfarande om henne ^^

Datum: 2008-03-12 Tid: 22:08:51
http://Axls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback