Intressant blogg?

Datum: 2008-03-13 Tid: 19:38:02

Jag är ute efter en intressant blogg utan en jävla massa modetips och sminktips. Existerar en sån eller?

image46Det är bara att konstatera en sak! Min röst är... bajsframkallande. Väldigt ofta när jag pratar i telefon med mammi eller Veronika avslutas samtalet med att dom säger: Du, nu måste jag verkligen gå och bajsa! Men idag var det min tur. Pratade med Veronika och kände hur det tryckte på. Berättade om mitt behov men vi fortsatte tjöta lite till. Till slut var jag tvungen att säga "nu måste jag verkligen lägga på, för nu sitter jag med brallorna i knävecken!".


Dock har jag hört trevliga saker om min röst också. Rachel sa vid ett tillfälle när jag berättade om att jag är utbildad radiopratare: Jag skulle lyssna på dig enbart för att jag tycker om din röst. En kille jag snackade med i telefon, som jag tidigare snackat med på nätet, skrev i ett mess: "... Men du skulle lätt kunna sälja telesex för 19:90kr/min.. ;) skulle ringa o be om dig hela tiden". Så min röst är inte bara skitframkallande! ^^ Dock snackade jag och den där killen aldrig om sex. Just for the record, liksom.

Förresten så gick det inte att ändra dagen då jag ska hem till en av dom som jobbar på min praktik, till hans gruppbostad. Så jag kan inte vara med på volleyboll-turneringen. Ville inte svika honom när vi redan bestämt, och han verkar längta tills jag ska komma på besök. Och det ska bli kul. Dessutom, förlorar min skola turneringen (vilket dom såklart inte kommer göra, dom kommer vinna, men om) kan jag teasa lite och säga att dom inte vann för att jag inte var med. Skitbra ju. ^^

Och... jag ska testa GI-metoden. Ska studera metoden lite närmre under helgen, och börja praktisera den på måndag. Praktikens sång och gympa-nisse går på den metoden och gått ner mkt på kort tid. Verkar bra! Så heja på mig!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Min! Haha, nej seriöst.

Jag läser jämt och ständigt www.missmaddis.com. Hett tips, grym bryd.

Datum: 2008-03-13 Tid: 20:24:36
http://phobi.wordpress.com
Postat av: Veronika

Din röst är verkligen bajsframkallande! På riktigt. Dock kan det ha sina fördelar. Du kanske borde arbeta med att hjälpa människor med förstoppning?

Datum: 2008-03-13 Tid: 21:09:28
http://phobi.wordpress.com
Postat av: Bemma

hahaha, jag behöver aldrig gå bajsa efter att vi pratat :P

Datum: 2008-03-13 Tid: 21:23:35
Postat av: HKH Hertiginnan Anne af Uppsala

granskningen är färdig

Datum: 2008-03-13 Tid: 22:18:16
http://veckomagasinet.se
Postat av: Therese

Läs bögens blogg, perrobin.se:) Rätt kul grapp!

Lillan lär han känna igen.

Kanske slänger in ett inlägg nu innan det är dax att hoppa i säng.. men bara kanske;)
Trevlig helg!

Datum: 2008-03-13 Tid: 23:16:23
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: HKH Hertiginnan Anne af Uppsala

Jag är dyslektiker tar tid för mig och många fel bode när jag läser och skriver. Många klagar på det
kram

Datum: 2008-03-14 Tid: 15:50:16
http://veckomagasinet.se
Postat av: Maja

Gå gärna in och kolla på min!

Datum: 2008-03-15 Tid: 09:03:37
http://totalblackout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback