Hej kroppen!

Datum: 2008-03-16 Tid: 20:30:58

Hur går det för oss att gå ner i vikt? Sköter jag mig tillräckligt bra för att du ska kunna nalla lite av fettreserven? Vi är ju inne på dag 2 nu. Vi får kontrollera om ett par dagar med den läskiga vågen och måttbandet i nyckelringsformat.

Och jag tänkte på en sak, kroppen. Kan du inte liksom fixa till formen på tuttarna så dom ser perfekta ut i alla ställningar och vinklar? Det skulle vart superbra!

Du ska veta att jag försöker verkligen förse dig med bara nyttiga saker, men det är svårt! Förresten, skit i att ta upp några som helst ämnen av popcornen jag käkade idag. Lite gottissugen blev jag allt. Förlåt, kroppen!

Nu ska jag låta dig varva ner i soffan till tondöva människor som försöker sjunga rätt text i ett program på tv3. Sen ska vi sova, du och jag!

***

Grattis Moa på 11-årsdagen! ^^

***

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha.

Kladdkaka är gott, om den blir perfekt. Alltså kladdig, men inte för kladdig;) Och sen ska de serveras glass till! Då är det mumma!

När var det kicken skulle spela hos er?
Sov sött.

Datum: 2008-03-16 Tid: 21:17:44
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Veronika

Gratta Moa i efterskott från mig och Shiva. :3

Du blir nog mindre ovän med kroppen för varje nyttig dag som går ska du se. ;D

Datum: 2008-03-17 Tid: 00:56:08
http://phobi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback