Grattis Perelli!

Datum: 2008-03-15 Tid: 22:21:42

Yeay! Den jag hejade på vann! Charlotte Perelli, what can I say? Hoppas hon gör en lika storslagen insats som -99. Med tanke på förra årets fiasko, ett The Ark som var överdrivet självsäkra, behöver Sverige Charlotte. Det kommer gå skitbra!

Kvällen har vart lugn och skön. Jag, hjärtat och Emma har avnjutit hamburgare (jag med en fullkornsbrödhalva, hamburgekött och grönsaker, ingen sås) och melodifestival. Upp och hoppa-gänget kan ju bara gå o gömma sig! Fattar inte ens hur dom kunde få vara med. Skam!

Nu ska jag ta det lugnt, kanske läsa lite innan sängdags, och drömma om en Perelli som tar hem hela skitet! ^^

Kommentarer
Postat av: Bemma

Tack för en trevlig kväll! Det var riktigt nice ^^

Go Charlotte Perrelli!

Datum: 2008-03-15 Tid: 23:46:35
Postat av: Therese

Yeah, hon vann! :) Kanske för att jag röstade ett antal gånger?;)

Det finns väll olika "faser" i GI metoden. Tror att i första fasen får man inte ens äta fullkornsbröd? Har du läst på ordentligt, så du inte blir besviken om det inte händer något med vikten?

Vi satt hos Emma och Fredrik igår och moffa i mat, godis och alko. Mycket trevligt.
Trevlig söndag!

Datum: 2008-03-16 Tid: 11:44:40
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: Therese

Mm. Precis. Det är skitsvårt, man vet knappt vad man ska äta då. Man är så van med pasta, ris, potatis, bröd etc.

Jag bakar kladdkaka jag! Ska servera den med glass till som efterrätt:) Mumma!

Datum: 2008-03-16 Tid: 15:21:44
http://tisskisset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback