Gå ner i vikt?

Datum: 2008-03-18 Tid: 17:30:47

Några frågor allmänt bara. (Du behöver inte besvara om du inte vill, men kan du så svara gärna)
- Hur fan äter man sig nöjd, inte mätt? (Jag är nöjd när jag är mätt!)
- Hur motiverar man sig till att gå ut och gå? (Jag orkar typ aldrig.)
- Om man äter mycket onyttigt, sen börjar äta nyttigare t ex minska på kolhydrater, går man ner utan motion då? (Även om man går ner lättare om man motionerar, det fattar till och med jag!)
- Varför blir maten så dyr när du ska handla nyttigt?

Tacksam för svar!


Kommentarer
Postat av: Mustela

För att motivera sig att gå ut och gå kan man antingen titta sig i spegeln...eller titta ut genom fönstret och hoppas att det är soligt. Det funkar för mig.

Datum: 2008-03-18 Tid: 19:41:53
Postat av: joakim

Börja motionera med en kompis, man får lite mer motivation att röra på sig då :)

Datum: 2008-03-18 Tid: 23:51:55
http://joakim-engberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback