Fuskat lite

Datum: 2008-03-21 Tid: 19:18:36

Jag visste att mammi skulle ändra sig. Vi ska till Sands imorgon iallfall (om bossen för stället kan fixa in oss, behövs tydligen förköpsbiljetter) och rocka loss till The Poodles. Som sagt så "kände" mammi trummisen i bandet, Kicken. Men det blir ingen alkohol för min del iallafall. GI ni vet.

Har dock fuskat lite granna idag. Var till hjärtats mamma och käkade. Hon bjuder alltid på såå god mat. Idag var det kycklingfilé i viltsås, men jag tog inge ris. Sen till efterrätt en slags rabarberpaj med vaniljglass. Tog en minipinibit och ynkepynkelite glass. Gott var det! Har lånat två böcker av Simons mamma om GI. Tänkte glutta igenom dom en snabbis ikväll.

Vad fasen ska man ha på sig imorgon då? Tror fan jag kör på jeans och klackarna. Fast det kommer jag ångra sen! Haha! ^^

Kommentarer
Postat av: Therese

Mm. Du känner dig inte lite bättre idag då?

Ser att ni ska ut och träffa kicken iaf. Skoj!
Själv slutade jag jobba för en timme sen, ska väll sova snart.. jobbar natt imorgon.

Hejpa

Datum: 2008-03-21 Tid: 21:58:35
http://tisskisset.blogg.se
Postat av: joakim

Hehe, ja de är en bit :)

Okey trevligt... Nja ska göra mig iordning och sen åka hem till mor och äta lite :)
Sen blir det tillbaka hem till mig och styra upp en fest hos mig, så grannarna blir ännu mer arga på mig :) Tror inte jag är direkt omtyckt, har ofta fest och ganska sent :P Men dom har ju inte klagat så jag kör på :)

Datum: 2008-03-22 Tid: 16:37:55
http://joakim-engberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback