Borta bra men hemma bäst!

Datum: 2008-03-29 Tid: 19:34:41

Nu är man hemma igen efter lilla trippen till Knivsta. Så seg man är! Trevligt har det varit, men ändå skönt att vara hemma. Har sovit två timmar sen vi kom hem, men är segare nu än när jag la mig. Varför är det så?

image51

Dock måste jag säga att uttrycket "Borta bra men hemma bäst!" stämmer. Visst har det vart kul o träffa gamla kompisar och en del släkt, men ärligt! Vad fan finns det att göra där? Slappa och ta det lugnt var det enda jag kom på.

Synd bara att jag råkade trippelboka min fredag. Men löste det ganska enkelt genom att välja första bokningen: Kinamat med familjen på den godaste kinan i Uppsala. De andra alternativen var 1. Dricka vin med Kumlin och folk. Hade resulterat i en bakfylla i en bil 50 mil. Ingen hit. 2. Åka till Jonas. Men han kommer ju ner i april då vi ska åka till Ullared! ^^

Kolla på Sing-a-long om en halvtimma. Tills dess... ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback