varma mackor

Datum: 2008-06-17 Tid: 20:52:30

Jag och hjärtat gjorde varma mackor idag.
Jag gjorde med banan, ost och curry.
Hjärtat gjorde med ost, skinka, philadelphia
vitlök och örter. Båda var hur goda som helst! ^^

Fikade med Jezz från skolan idag, det var nice!
Synd att man inte kan träffa sina fd. klasskompisar
så ofta, eftersom alla jobbar så olika tider.
Dock är det jäkligt coolt att nästan alla har fått jobb,
så det var ett bra val av utbildning vi gjorde. Här i Borås
har man typ förtur om man har utbildning, det är mkt värt =)
Det är nästan lika högt rankat som erfarenhet, men bara
nästan. (tror bara)

Frida kom över en sväng på en kopp kaffe också.
Jag gillar hemmafikor, det är så slappt och skönt.

Imorgon ska jag träffa Sofia. Fikan med Martina blev inställd,
hon ska jobba >_< Så blir det när man får rycka in ibland.
Får se om vi åker upp till "gubben" som känner alla, vet allt
om alla och har "sån bra kontakt med qvinns", haha.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite. Morsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback