vad tror ni?

Datum: 2008-06-04 Tid: 00:52:12

Dagen i snabba drag:
- Vaknade flera timmar senare än vad som var tänkt.
- Mötte upp Veronika för att följa med till NetonNet o köpa kamera.
(Vi åkte för långt tack vare hennes lokalsinne, så vi fick gå en bit i
den brutala värmen. Men det gör inte så mkt, nu :P )
- Efter kamera-köpet käkade vi i stadsparken, sen mötte vi upp Veronika's syster
som fixade sig för hennes bal ikväll, hoppas hon hade kul ^^
- Gick till Latte där Sofia och Jossan satt. Sen drog vi en sväng till stadsparken.
- Åkte hem och diskade lite.
- Slöade på soffan.
- Fikade ute på gården med Simon, Sofia, Jossan, Fidde och Malin! ^^
- Gick en liten kvällspromenad med Sofia och Jossan.
- Desperate housewives, och nu här.

Vääärldens intressantaste blogg-inlägg va?

För övrigt har jag diskuterat kommande tattoo med brooe. Han och hans bedårande flicka kommer ner på fredag, då mammi och Ile gifter sig, borgerligt. Tror tattoon kommer bli riktigt nice faktiskt för brorsan got the talent, men har inte bestämt mig om jag ska ha med mina syskons namn på den. Vad tror ni? Vill egentligen inte slänga upp en bild redan nu hur vi tänkt, men gör det ändå för att få lite reflektioner eller tankar från er.


Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback