tjo bres

Datum: 2008-06-27 Tid: 10:40:30

Mötet på arbetsförmedlingen gick bra, över förväntan!
Den tanten ska jag alltid ha, om jag behöver kontakt
med dom i framtiden.

Nu sitter jag på Snack och tjötar lite skit med Reza.
Han bjöd på en macka, gulliga "kaffefarfar"! ^^

Strax bär det av till sociala blocket för att lämna in
tim-listan. Tänk, en dag får jag lön från 08.30-23.00!
Det blir massa pengar! ^^

Som sagt åkte jag på ett jobbpass idag. Igår kändes
det skit med tanke på att jag hade planerat att åka ut
till mammi, men nu känns det helt okej. Mer pengar!

Ledig tisdag nästa gång, snacka om att jag ska bara
ta hand om mig själv då!

Nu står Reza o läser vad jag skriver, så jag slutar nu! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback