sicken jävla skit

Datum: 2008-06-12 Tid: 19:50:14

Jag läste Blondinbellas blogg för ett tag sedan (ja, jag läser faktiskt den). I ett inlägg berättade hon hur folk skrek taskiga saker efter henne (och en snubbe kastade till o med en glasflaska som susade förbi hennes huvud) när hon var i Kungsträdgården när Sverige spelade mot Grekland.

Hur sjukt är inte det? Visst, hon skriver väl inte de mest klyftiga saker (inlägget om åldersskillnad gjorde mig riktigt irriterad) men att börja kasta glasflaskor efter henne? Förfaan, Sverige, visa lite vett!!! Stackars flicka!

Påminner mig om en "dagsfestival" som anordnades varje år i Rimbo: "Leve Rimbo". När någon artist, minns ej vem, uppträdde fick han en glasflaska mot sig, blev förbannad och gick av scen. Såklart, vad annars liksom? Tror det var DJ Mendez.

Men till saken: Avundsjuka idioter som han som kastade flaskan borde inte få gå ute på gatorna. Vad hade kunnat hända om flaskorna hade träffat huvudet?

(Nu är jag så irriterad att jag inte ens kan skriva ett sammahängande inlägg)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag läser oxå hennes blogg, vem gör de inte? haha.



De är sjukt hur avundsjuka folk kan va..

Datum: 2008-06-12 Tid: 20:15:00
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback