seger

Datum: 2008-06-10 Tid: 23:06:11

Fan va gött att Sverige vann. 2-0 mot Grekland! Nästa match: Spanien. Får se hur
det går. Vet inte varför jag helt plötsligt skriver om fotboll, Simon har la smittat mig
antagligen.

På fredag jobbar jag själv första gången. Som jag har skrivit till en del bloggerskor så
ska jag ta det i min takt och lära mig ordentligt, inte stressa. Har ni tänkt på att stress
förstör så otroligt mycket!? Allt blir verkligen fel och då får man göra om, göra rätt!

Imorgon ska jag gå upp senast 09.30 (börjar 12.30) för att diska och förhoppningsvis
orka ta badrummet också. Men det är inget löfte, det är ett kanske. Om jag gör det har
Simon lovat att dammsuga och skura resten av lägenheten. Behövs! Men man vill ju
inte städa när sommarvärmen är här. Så nu är det bra att det blir dåligt väder ett tag,
innesysslor blir lättare gjorda då.

Nu blir det några avsnitt av Seinfeld innan sovdags! Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vi tar en sista minuten på sommaren då vi har semester tillsammans och det är billigt! Typ!

Datum: 2008-06-11 Tid: 10:53:03
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback