pissed

Datum: 2008-06-16 Tid: 23:11:29

Jag blir så störd på människor som tycker att jag ska tycka som dom.
Har jag en annan åsikt är jag knäpp, eller nåt. Människor som inte kan
ta att jag tycker/ tänker/ känner som jag gör utan att klaga på mig gör
mig riktigt pissed. Vad hände med "Alla har rätt till sin egen åsikt"?

Jag säger bara en sak: Tack för det samtalet, du behöver inte ringa
mig ever again! >_<

- - - - -

För övrigt gick det jävligt bra på jobbet idag! Nu känns det som att
jag verkligen kommer trivas i sommar, innan har det gått upp och
ner.

Ledig tills på torsdag em. ^^ Yeay!

Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att du trivs! Snart kommer de rulla på som "vanligt". I början är det mycket.

Imorgon kan du sova läänge!



Själv ska jag hoppa i säng nu!

Sov gott när de är dax!

Datum: 2008-06-16 Tid: 23:16:19
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback