midsommar och disk

Datum: 2008-06-17 Tid: 19:05:18

Snacka om att det har varit skönt att vara ledig i dag! Dock är jag förbannat slö just nu.
Men en bra sak, som jag kom på idag, är att jag jobbar dagen på midsommar, och
kvällen på midsommardagen! Det innebär att jag och Simon åker ut till mammi
efter jobbet på midsommarafton =) Me like!

En sak jag ska köpa när lönen kommer är en bänkdiskmaskin! Snacka om att det skulle
underlätta för oss, med tanke på hur mycket disk Simon gör åt jämfört med mig. Då
slipper vi diskutera om vem som ska ta disken. Ta detta som ett exempel: De tallrikar,
glas, bestick och lite andra saker som ligger i hoen just nu är Simon's. Jag har några
kaffekoppar, that's it. Jag är sån som inte gillar att diska andras disk, när jag själv
knappt gjort åt nåt. (Ni får tycka vad ni vill om det, i dont give a shit.)


Ikväll ska Simon kolla fotboll. Då ska jag dränka mig i min bok. Den är bra, men väldigt
förvirrande. "Den oskyldige" av Harlan Coben... nån som har läst?

Veronika: Hur går det med böckerna? Jag behöver ny läsning snart! ;)
Emma: Kom hem, I said!


Kommentarer
Postat av: Jessika

BACK !

nu har jag faktiskt skrivit ett blogg inlägg =)

tack för idag !

Datum: 2008-06-17 Tid: 20:13:56
http://jezzzika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback