massa läsning

Datum: 2008-06-18 Tid: 00:52:35

Istället för att vänta på att Veronika ska läsa ut de böcker jag tänkt låna
så beställde jag dom själv. =) Det är bättre så, tänk om jag skulle tappa
bort eller göra sönder hennes? Dessutom är det roligt att faktiskt ha lite
böcker i hyllan + att jag får göra vad jag vill med dem! ^^ Min samling
utökas med dessa böcker:

- The dirt, Neil Strauss
- Att älska som en porrstjärna, Jenna Jameson
- Iskallt och stenhårt : mina tjugo år i Texas fängelser, Rickard Flinga
- Blonde, Joyce Carol Oates

4 böcker för 184 kr (inkl. frakt räknat). Det var riktigt roligt att sitta och kolla
igenom www.adlibris.com. Har hittat en massa böcker jag ska beställa
när plånkan godkänner! 8 böcker står på listan än så länge. ^^

Nej, om man kanske skulle slänga sig i sängen och få ett par timmars
sömn?  Ledig imorgon med, sova tills man vaknar! Lovely!

Kommentarer
Postat av: Therese

De var billigt!



Datum: 2008-06-18 Tid: 09:10:41
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback