lite klanto

Datum: 2008-06-23 Tid: 17:22:05

Häromdan när jag skulle ge min brukare nässpray funkade den inte.
Den lät "psssshht" men det kom inget, sen började flaskan läcka.
Tog ett tag att komma på att jag glömde ta av korken.

Och igår när jag fixade med lite saker hos henne hörde jag ett
klick. Undrade vad det var, men kunde inte komma på det.
Sen märkte jag att min bh satt inte som den skulle. Då hade
spännet där bak gått sönder! (???) Satte dit en säkerhetsnål
och oroade mig hela kvällen för att bli stucken. >_<

Har fikat med Kinky idag. Skulle möta henna klockan tre, gissa
när jag vaknade!!! Halv tre! Hur fasen kan man sova så länge?
Men jag kom i tid iallafall. Dock hann jag inte med en dusch som
jag skulle, men får hoppa in snart.

Imorgon innan jobbet ska jag träffa mammi, vi ska till guldsmeden och
lämna in lite skrotguld som vi ska göra till en ring till mig! ^^ Det gillar
jag! Men har ingen aning om hur jag vill att den ska se ut. Vi får helt
enkelt se.

Yeahyeah, kanske hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Therese

Själv får jag vänta tills karln friar..haha.

Datum: 2008-06-23 Tid: 17:36:08
http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: Självklart ;D

Datum: 2008-06-23 Tid: 17:40:19
http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback