åska, dunder o brak!

Datum: 2008-06-30 Tid: 18:41:47

Imorgon jobbar jag lääänge! 07.30-23.00. Det du!
Vi har gjort schema för juli-augusti, det vi gjorde innan
stämde inte riktigt. Tog lång tid, men nu är det klart.
Dock kommer jag och Simon inte kunna åka upp till
pappi som vi tänkt, är inte ledig tillräckligt många dagar
i sträck, men det gör inte så mycket. Pappi har sagt att
han tar bågen ner någon dag i sommar. ^^ 4 dagar är jag
ledig som mest i sträck, snacka om att jag ska njuuuta!
11, 12, 13, 14 juli är jag ledig, lek med mig då! =)

Hade fått ett mess av Veronika idag, där det stod:
"Surfade runt på Tradera och hittade en grej som
skrek Tiss så jag köpte den åt dig. :3"
Nu är jag ju nyfiken!!! Ska nog in på Tradera och
leta efter grejen, nåt som kan skrika mitt namn.
Vad kan det vara? Gullig du är iallafall, vännen!
Tack i förskott!!! ^^ (Kan man säga så?)

Kanske får en f.d klasskompis som jobbarkompis
också. Ringde henne idag och frågade om hon ville ha
jobb, för vi var för få. Så hon ska träffa hon jag jobbar hos
imorgon. Håller verkligen tummarna! Vi behöver en till!

Undra om jag ska börja på någon av mina nya böcker
ikväll? Läste ut "Den oskyldige" igår kväll, sträckläste
ca 230 sidor. Snacka om att inte ha någe liv. :P

Nu ska jag slösurfa och läsa bloggar! Tjo!

Förresten, vaknade imorses vid femtiden av att hela rummet
blev vitt! Jäklar vad det åskade och blixtrade ute. Tänkte att
jag sjukanmäler mig om det fortsätter när jag ska till jobbet,
men det regnade "bara" då. Tur det va. Synd att det åskade
under sovtimmarna, är ju så myyys!

Kommentarer
Postat av: Simon Hjärtat

Måste ha stensovit när det åskade och blixtrade.... Minns inte att det var sånt oväder.



Måste ha drömt sött om dig sötnos! Puss puss

Datum: 2008-07-01 Tid: 21:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback