iväg och jobba

Datum: 2008-06-13 Tid: 14:44:06

Nu ska jag åka iväg och jobba.
Jag fattar inte vart mitt självförtroende
kom ifrån, men det är gött!
Känns som om det kommer gå galant! ^^

Jag och Simon pratade nyss om att jag
ska ta körkort. Får bli efter sommaren
iallafall, men skaffa lämp och börja
övningsköra kan man nog göra i sommar. ^^
Skulle va gött med kortet!
Då kan jag dessutom åka ut till mammi när
jag vill om Simon börjar plugga i Halmstad
som han vill. =)

Life feels good, don't you think?

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur gick de på jobbet?

Jag måste oxå ta körkort, blir nog nästa år när vi kommit igång med lägenheten och så. Har inte varit intresserad alls av körkort förut, men nu skulle de vara skitskönt att ha ett. Bra sen när man skaffar ungar och sådär du vet:)

Datum: 2008-06-13 Tid: 21:47:03
http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Okej. Trisst.. hoppas de känns bättre imorgon. Man måste verkligen tänka sig för när de gäller lyft och liknande. Tar ett tag innan man får in tekniken.



Sov sött, de ska jag gör nu..

Tjing

Datum: 2008-06-13 Tid: 23:43:54
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback