ingen läsning

Datum: 2008-06-17 Tid: 22:42:39

Det blev ingen läsning. Fastnade vid datorn och har bland annat
svarat på olika undersökningar med chans på någon fin vinst och
skapat en ny blogg till min lil'sis! www.rosagiraff.blogg.se
Hoppas hon börjar skriva massa kul nu då =)

Snälla Veronika hjälper mig med en surprise till mammi. Det är inte
mycket, men det kommer bli speciellt. =) Kan inte skriva vad det är
ifall mammi skulle läsa min blogg (i dont know if she does) men ni
kommer få se sen! ^^

Någon som har nåt bra lästips? Har två bra böcker på ingång som jag
ska låna av Veronika när hon är färdig. Men med tanke på hur mycket jag
läser lär de vara utlästa snart. Måste få in nytt!

Yeahyeah, nu kommer jag inte på mer att skriva, förutom:
Emma, förfasen, kom hem!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback