i like it!

Datum: 2008-06-13 Tid: 13:34:23

Nu har jag varit på en förflyttningsteknik-kurs som var väldigt givande. Ska försöka använda mig av allt jag kommer ihåg när jag jobbar. Har även varit hos chefen och gjort schema. Fram till den 30/ 6 är jag ledig fyra dagar, jobbar två dagspass och resten kvällspass. Mycket OB ^^ Dessutom jobbar jag midsommar-helgen, vilket innebär ännu mera OB! För juli kommer nog en till tjej in i våran grupp, vilket innebär ännu mera ledighet =) Detta blir bra!

Första passet alldeles själv idag. Men jag känner mig tillräckligt säker i mig själv nu, så det kommer gå bra. I like it!

Annars händer inte mycket. Ska försöka komma ut till mammi nån dag i helgen. Sen blir det kanske att träffa Frida på tisdag och Martina på onsdag. Längtar tills Emma kommer hem också så vi kan ta den efterlängtade nattfikan.

Nu ska jag äta, sen sticka och jobba! Tjo bre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback