helt slut

Datum: 2008-06-04 Tid: 23:24:08

När jag gick med mammi i stan ringde mobilen, och en kvinna frågade om jag kunde tänka mig att börja jobba som personlig assistent idag. Så helt plötsligt var jag tvungen att ta av mina naglar (vilket tar en timma) och efter den timman var det bara att springa till frissan och få håret klippt (bokade tid i morses) och sen sticka iväg och provjobba. Och jag kan inte få in stressen i texten, men stressigt var det!

Nu är jag som sagt helt slut.

Imorgon jobbar jag 07.30-15.30. Så får lägga alla planer jag har för imorgon senare.
Men, får hoppas på fortsatt jobb! ^^

Kommentarer
Postat av: Bemma

Hoppas att du får fortsätta jobba!

Datum: 2008-06-05 Tid: 00:22:14
Postat av: janina

gud vad kul, grattis :)

Datum: 2008-06-05 Tid: 10:05:57
Postat av: Therese

Najs med jobb! Blev inget sommarlov för din del?

Kul med bröllop, även fast de är borgerligt. Hälsa!



Själv är jag superglad, varför kan du snart se i min blogg!

Datum: 2008-06-05 Tid: 12:37:18
http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Jessika

HEJ TESS !

hur e det? själv e jag hemkommen från jobbat i skåne i en vecka nu. läste att du fått jobb. grattis vad kul =) Vi får ta en fika ngn dag tycker jag =) Kram

Datum: 2008-06-05 Tid: 17:50:51
http://jezzzika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback