hej folket!

Datum: 2008-06-05 Tid: 20:09:47

Idag när jag kom till jobbet frågar brukaren (den man är personlig assistent åt kallas brukare) om klockan redan är halv nio. "Va, vadå halv nio? Vi skulle ju börja halv åtta!" tänkte jag. Men nej, vi fick fel tid och jag hade kunnat sova en timma längre. Men det kvittar nu, en timma hit eller dit känns inte som någon big deal. Betalt i vilket fall.

Imorgon är det dock med säkerhet 07.30-15.30. Efter det ska jag köpa present till mammi och Ile, och sen möta svägerskan på stationen. Får se vilken lillebror kommer också, och om man ska ta tatueringen imorgon, eller nån annan dag innan han åker. Ska ha den iallafall!

-Grattis KinkY till studenten!
-Och grattis Veronikas lillasyster Emma till detsamma!
-Grattis Tessan till lägenheten (jäla 08:a)
-Grattis pappa på namnsdagen!
-Och grattis till mammi och Ile som stått ut med varandra
länge nu, och imorgon lovar att stå ut tills döden skiljer dom åt.
-Slutligen: Grattis till mig som inte är en slacker anymore! (Ett tag iallafall)

Har jag glömt att gratta någon för något idag?

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack! :) Känns lite overkligt att jag köpt en 3a i täby, snart blir sambo och flyttar ifrån rimbo!

Datum: 2008-06-05 Tid: 20:30:29
http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kul blogg du har:) Jag är just nu föräldraledig från mitt personliga assistans jobb. Kul som fan är det! Och som du skrev till Janina, det är kul att man inte kan hålla koll på sitt eget hushåll men ska hålla koll på andras:)

Datum: 2008-06-05 Tid: 20:42:55
http://hennestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback