hahaha

Datum: 2008-06-04 Tid: 01:05:26

Vet inte om denna historien är laglig att lägga ut här, men jag är tvungen!

Maud Olofsson hade fått låna en häst och var ute och red i
skogen. Plötsligt mötte hon Fredrik Reinfeldt som säger:
- Hej Maud, vilken fin hingst du rider på.
- Nej, säger Maud, det är en märr.
- Men Maud, jag ser ju snoppen så det är en hingst!
- Det var då väldigt konstigt, jag mötte Mona Sahlin för
en stund sedan och hon sa att hon aldrig sett en så stor
fitta på en häst någon gång!!!

Så jäklarns bra! I know, min humor stinks! :P

Kommentarer
Postat av: janina

vad kul att du faktiskt läser den :)

nej jag mår inte så bra psykiskt och har aldrig gjort egentligen men det har sina orsaker som jag faktiskt inte skriver om.

jag tror det kommer lösa sig för mig :)

är det bra själv?

Datum: 2008-06-04 Tid: 09:58:32
http://smileatme.blogg.se/
Postat av: janina

jag vet precis hur du känner, men allt löser sig faktiskt :)

Datum: 2008-06-04 Tid: 10:42:07
http://smileatme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback