gud va jag känner för att klaga!

Datum: 2008-06-23 Tid: 21:34:24

Så här kommer en lista med saker jag stör mig på:

Nykära tjejer! Tjejer som försöker vara sitt mest perfekta jag.
Som alltid måste ha benen renrakade, utan ens en dags stubb,
inte visar sitt osminkade ansikte för pojkvännen, fixar håret så det
ligger perfekt, perfekt, perfekt! Fuck that! Din pojkvän kommer ändå
få se ditt rätta jag, om du lyckas behålla honom tillräckligt länge. För
inte kommer du orka hålla uppe den perfekta ytan föralltid, eller?

Vädret! Visst, det var skönt med ett par dagars regn. Den gula
gräsmattan såg ju inte rolig ut, men nu är den grön igen. Så
förfaan solen, kom fram!

Knott! Knotten hade placerat ut sex fina bett på mig, på nästan
ett och samma ställe. Thank you. Om jag kunde så skulle jag
bita er tillbaka!

Sega datorer! Efter att jag tryckte på Firefox-ikonen tog det
tre minuter för helvetet att dyka upp. Do I need to say more?

Morgonsamtal! Folk som ringer tidigt på morgonen, som inte
har det i skallen att vissa vill sova. 08.25 ringde min telefon, det
var från arbetsförmedlingen. Bara för att du jobbar på morgonen
och inte jag så behöver du inte låta din avundsjuka gå ut över mig!
(Sen är det en annan femma att man råkar somna om och vaknar
14.30)

Busschaffisar igen! Vart fasen får dom sitt körkort ifrån? När man
gasar, så gasar man försiiiiktigt, så man slipper ställa sig på bromsen!
Idag körde du som jag gjorde första gången jag övningskörde, mr "hej-
jag-kan-inte-köra"-busschaffis!

Det var nog allt jag kunde komma på. Men det finns mera, naturligtvis!
Det är bara det att min hjärna inte kan klämma ut fler saker just nu.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Det var jätteroligt att höra. :) Jag ska läsa din blogg jag också. ^^ Ha det bäst...

Datum: 2008-06-23 Tid: 21:46:07
http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback