grattis broooor!!!

Datum: 2008-06-23 Tid: 17:58:32

Min älskade lillebror Kimpah fyller 20 år idag!
Tänk vad tiden går fort! Kommer ihåg den tiden
när jag hjälpte honom att dölja för mamma att
han snusade, fixade cigg åt honom och Kandis,
när han gjorde häxblandningar på groggmixar
utan alkohol. Kommer även ihåg hans första
fylla, haha, jäklar!

En sak jag verkligen älskade när vi var yngre var
våra "handflate-krig". Vi satt på knä på golvet och
gav varandra flator på låren, jäklar vad det kunde
svida om man fick in en klockren träff! För att inte
tala om smörkriget vi hade i köket. Med hans
kompis Johansson, vad han nu hette i förnamn...
Iallafall var det smör i taket, smör på väggarna,
golvet, skåpsluckorna, överallt! Skulle tro att
fettfläckarna sitter kvar där än.

Haha, innan bror blev sexuellt aktiv gick han runt
och pratade om mitt sånt liv. (Vi är väldigt frispråkiga
i våran familj) Just då tyckte jag inte att det var kul
att han snackade vilt och brett om mig om sånt, men
men. Nu skrattar man bara åt det. Minns även när jag
skulle vara den snälla storasystern och gav honom
saker som han kunde ge till sin flickvän Angelika.

Har så jävla många minnen med bror som jag skulle
kunna skriva, men då skulle det bli en bok. Har sån jävla
lust att skriva en incident som han är mindre stolt över när
jag söp honom under bordet. Mohaha! Men skulle jag göra
det skulle nog bror bli helt galen på mig! :P

Nu är han stora killen som bor tillsammans med flickvännen
Mia. Har fast jobb med bra inkomst och letar hus. Skulle inte
förvåna mig om han och Mia får barn snart. Körkort är ju på g
också. Ungjäveln är ju mera vuxen än mig!!!!

Iallafall: Grattis som fan på den stora dagen, bror! Bli
ingen stammis på systemet nu bara! ;)



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Haha, jag bor en halvtumme utanför centrala stockholm :)

Datum: 2008-06-23 Tid: 18:01:10
http://typperra.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: Nopp. Ingen släkt där. ^^,

Datum: 2008-06-23 Tid: 18:05:45
http://typperra.blogg.se/
Postat av: Mia

hehe , vad mysigt du skriver Theresa ;) . Blir jätte glad av varje litet ord :D . Alllt kommer han föralltid ändå vara din lillebror :) . Kram på dig .

Datum: 2008-06-23 Tid: 18:15:33
Postat av: Veronika

Hälsa och gratta Kim från mig. :)

Datum: 2008-06-23 Tid: 18:31:12
http://phobic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback