göttgöttigöttgött

Datum: 2008-06-27 Tid: 13:31:11

Enkel rubrik? Nej, det tror jag inte :P

Nu är iallafall dagens måsten avklarade och jag har
två timmars ledig tid innan jag börjar jobba! Skönt! ^^

Har hämtat ut mina böcker precis. Jäklarns mkt läsning!
Tre är jättetjocka, och en är halvtjock. Jag klarar mig ett
tag! ^^

Min tidning "I Form" har kommit också. Gillar den. Man får
smarta tips på hur man tar hand om sig själv, recept och
hur man lägger in motion i en stressad vardag. Me like it!
Dessutom, som välkomstpresent, får man:

Ett pilates-set! ^^ Jag ska nog försöka stå på den där
balansgrejen medan jag kollar på tv. För mkt tv-tittande
blir det ju. Kanske balansera på magen med bollen
också. Simon får stå bredvid och torka svetten ur pannan
medan jag håller på. Nej, ärligt talat, jag vet inte hur man
använder detta! :P

Nu ska jag kolla upp om tidningen "Topp-hälsa" har nåt bra
erbjudande för nya prenumeranter. Gillar den tidningen också.
Fast ska inte beställa nåt än, inte förrän lönen kommer. Och
jag ska göra upp månads-budgetar. Måste det så pengarna
räcker ordentligt, och hålla den till punkt och prick!

Läsa bloggar, slöa och sen jobba! Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback