glada nyheter

Datum: 2008-06-26 Tid: 14:03:03

Nu verkar det som att dom kan ge mig lönen i förskott.
Snacka om att den stora stenbumlingen har fallit
från mina axlar! Det löser en hel del, kan jag säga!

Ska snart sticka iväg till jobbet. Kommer en ny tjej också
som ska vara med bara några dagar. Får se hur det går!
Imorgon blir det upp tidigt för att åka till arbetsförmedlingen
och senare ska jag till stadsparken och hälsa på Emma
och kolla in hennes och Koffa's stooora pärlplatta. Får se
vad "Unga själar" har jobbat ihop =)

Annars har jag faktiskt ingen rolig information om något alls.
Kanske att Lasse Berghagen uppträder här i Borås. Får se
om vi går ner och kollar, brukaren bangar nog om det är
regn, vilket jag blir tacksam över! ^^

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Therese

Lite olika beroende på hur mycket OB jag jobbar. Men runt 14-15 efter skatt. Sämst men de får funka tills jag orkar utbilda mig klart:) Själv?

Datum: 2008-06-26 Tid: 14:10:18
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback