designad ring

Datum: 2008-06-24 Tid: 23:41:02

Idag var det ett trevligt arbetspass! Omväxlande om inte annat.
Dels fick jag "förstärkning" i tre timmar av en tjej som verkligen
var jättetrevlig. Sen gjorde vi saker i annorlunda ordning ikväll.
Omväxling förnöjer! ^^

Var med mammi och Moa och köpte kamera idag, sen banken
och efter det guldsmeden. Riktigt fin kommer ringen att bli,
Slänger upp en bild om jag får någon bra på den, dock kommer
jag hämta ut den i slutet av juli. Den betyder redan mkt för mig
med tanke på att pappi's förlovning/ vigselring är en del av den
nya! =) Jag längtar!

Imorgon blir det att ringa lönekontoret för och se om man kan få
en del av lönen i förskott. Hoppas på det! Håll tummarna för mig.
Sen ska jag även se om Sofia vill ta en fika!

Pallar inte skriva mer nu. Sov gott! ^^

Kommentarer
Postat av: Therese

Ska bli skoj! Hoppas på att vinna 10.000kr! haha!



Datum: 2008-06-25 Tid: 15:27:16
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback