besök hos mammi

Datum: 2008-06-15 Tid: 14:35:28

Har varit ute hos mammi och hälsat på. Hon gjorde en himlans
god makaronilåda! ^^ Mammi's mat är bäst, men det tycker nog
alla barn som sina mammor.

När jag var liten hade jag en kompis vars mamma hade socker
i sina stuvade makaroner. Fy och blä vad det är äckligt! Det ska
inte vara socker i! Sen kommer jag ihåg att när dom flyttade in i
en ny lägenhet hängde det torkade spaghettin i taket från de förra
som bodde där. Meningslösa minnen, men roliga! En dag blev jag
så sur på denna kompisen att jag kastade småsten på henne som
träffade i huvudet så hon började blöda. Fan va med skit jag fick,
men vad hade jag förväntat mig? :P Jag kunde vara elak om jag ville.

Jobb ikväll och imorgon kväll, sen ledigt två dagar! ^^

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Therese

Mickis? haha.



Man ska ha lite socker i stuvade makaroner, blir så gott! Själv ska jag äta en färdigrätt..:/

Datum: 2008-06-15 Tid: 15:32:34
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback