arbetsskadad x 2

Datum: 2008-06-30 Tid: 19:02:15

Jag har ju skrivit i ett tidigare inlägg att jag drömde
om ett par gröna robotben som inte låg bekvämt.
(Hur lät den meningen egentligen? Hehe)
Men jag la dom tillrätta och frågade om dom låg
okej, och Simon som robotbenen tillhörde fattade
sömndrucket ingenting.

Nu har jag iallafall gjort det igen. I förrgår natt krånglade
jag med Simon's ben och frågade om dom låg okej.
Jag fattar inte. Varför?

Bli inte förvånad om jag börjar lägga era armar tillrätta,
hjälper dig att äta, börjar borsta dina tänder eller liknande
nästa gång vi ses.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jo, vi hade de bra i eksjö, lugnt och skönt!



Hon hade ramlat hemma och sluddrade väldigt när personalen kom in till henne på morgonen. Nu kan hon prata med hon är inte alls med. Pratar om konstiga saker.. vi vet ännu inte om hon kommer bli normal igen. Hon är trotts allt 91år, så inte så konstigt.. men tråkigt!

Datum: 2008-06-30 Tid: 22:16:20
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback