yes!

Datum: 2008-07-08 Tid: 18:25:21

Det gick att byta bort två dagar som jag skulle jobbat hela dagen.
Så nu fick jag två extradagar istället, men ett pass/ dag. Mkt bättre!

Sitter och lyssnar på en låt som jag och pappa sjöng när jag var liten.
Han spelade gitarr till, nostalgi-minnen på hög nivå! "Drömmens skepp"
heter den, av Staffan Percy. "Vindarna vaknar och vänder, vaknar och
vänder sig om. Vågorna skimrar, skimrar av sång, av sång!" Jag vill
vara liten igen!

En annan sång vi satt och sjöng när han spelade gitarr var "Lilla Sofie"
av Hep stars. Vi böt ut Sofie mot Therese. "Lilla Therese hon lyser som
en sol, binder en krans av ängsblom och viol, himlen lyser härligt blå när
hon sakta hemåt går, slår sig ned invid sin grind, håller kransen mot sin kind".

Har jobbat idag, gick bra. Sen efter jobbet mötte jag upp Veronika och Shiva.
Trevligt, synd bara att jag var så trött! >_< Fick min present av Veronika också!
Skitsnygga magneter med Marilyn Monroe och Elvis! Tacktack! ^^

Shiva: Tiss, det knackar på dörren! Ska vi gå tillsammans och se vem det är?
Jag: Jag orkar inte gå!
Shiva: Men du kan krypa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback