vafaaaaan

Datum: 2008-07-01 Tid: 23:36:40

Jahopp! Nu verkar det som att en av mina arbetskompisar
säger upp sig. Hon ska tänka tills på torsdag. Men gör
hon det, vad fan gör resten av oss då? Vi är ju redan kort
om folk! Då kommer jag få jobba ännu mera än vad jag
gör nu. Det jag redan har är tillräckligt. Så pissigt!

Har jobbat 07.30-23-00. Det har gått skitbra! Min f.d klass-
kompis Jeanette har jobbat med mig kvällspasset idag,
fixade ju in henne. She did good! ^^ Men ändå är vi kort om
folk. Speciellt när två av personalen går på semester.

Ne, det är bara bittra tankar i mitt huvud just nu, så jag har
ingen större lust att skriva mer. Det enda som jag ser fram
emot är imorgon när jag och Simon ska ut till mammi!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ninja

Du kan ju alltid rekommendera mig?

Jag är intresserad av att jobba som personlig assistent. ^^

Datum: 2008-07-02 Tid: 12:46:27
http://karatebarnet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback