tjuvlyssnat.se

Datum: 2008-07-27 Tid: 17:11:50

Två tjejer, ~28 och ~23, sitter och fikar med den äldre tjejens son ~3.
Sonen kladdar mer än nödvändigt med sin glass.
Tjej 1: Hjärtat, grisa inte så.
Sonen kladdar ännu mer med sin glass.
Tjej 1: Lägg av! Annars vet du vad som händer…
Sonen (skräckslaget): Inte Runar!
Tjej 2: Jo, då kommer Runar och tar dig. Och var hamnar du då?
Sonen (uppgivet): Livets Ord… Det finns inga leksaker där…

Haha! När jag var liten hotade man med "mosgubben" som bodde i
skogen ovanför bananhuset som vi bodde i. Eller var det vi barn som
hade inbillat oss den skräcken utan någon förälders hjälp? Ibland
sviker minnet totalt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha.

Jag minns ingen mosgubbe.



Här är de tooo hot ute, dör nästan.

Datum: 2008-07-27 Tid: 17:33:04
http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: janina

jag vet inte varför, jag är alltid trevlig och glad mot dem.

men dom har nog aldrig tyckt om mig tror jag.. jag tycker ändå man bjuder båda två när man bor tillsammans.

men men, det är inte jag som uppför mig elakt och idiotiskt

Datum: 2008-07-27 Tid: 19:52:02
http://smileatme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback