stop it!

Datum: 2008-07-02 Tid: 13:29:50

Dom ringde från vikarie-poolen och frågade om
jag kunde jobba idag. Jag sa nej, först med tanke
på att jag då skulle jobbat nio dagar i rad + att jag
jobbade hela dagen igår. Det är total kaos just nu!

Iallafall ska jag höra runt med folk jag känner om
dom skulle kunna tänka sig att hoppa in då och då.
Idén kom från Alex som skrev i kommentarerna på
förra inlägget att rekomendera henne. Smart thinking! ^^
Så... nån som är intresserad?

Ska ringa chefen imorgon och se vad hon säger.
Hoppas på att Alex kan få några timmar i veckan iallafall,
om hon vill och kan.

Kommentarer
Postat av: CJ

fin sida. jobb behöver man alltid

Datum: 2008-07-02 Tid: 13:37:58
http://lovelylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback