snorkråka

Datum: 2008-07-15 Tid: 23:37:56

Nu är jag såå trött! Man ska verkligen inte vara ledig mer
än max två dagar i sträck. Man blir helt förslöad. Dock har
det varit jävligt kul på jobbet. Jag hade ett linne på mig som
blev liiite för urringat när jag böjde mig framåt. Min brukare
skrattade som fan när jag gjorde det. "Du får passa på att
titta nu, för detta är sista gången du får se mina tuttar!" svarade
jag. Aldrig mer att jag sätter på mig detta linne på jobb igen!
I ren protest satte jag en gummisnodd i vardera axelband, så
det blev som "knorrar" och lyfte upp linnet lite mer. Det fick min
brukare att garva ännu mera! Kul att man kan glädja någon iallafall.

Sen har jag lite roliga nyheter. Fast just nu tycker jag ärligt talat
inte att det är så kul. Det tycker jag aldrig när jag först får höra talas
om sånt här. Min bror och hans flickvän ska ha barn! Anledningen
till att jag inte tycker det är kul är att jag bara tänker på min abort
och mitt missfall. När missfallet skedde var min enda tanke: Varför
i helvete gjorde jag abort? Jag skäms inte över att skriva mina
känslor om detta, för det är något jag inte kan rå för. Folk får bli sura
på mig för att jag inte glädjer mig åt deras lycka, men hur skulle jag
kunna det? Det tar ett tag för mig att smälta sånthär, och den tiden
måste jag ha. Bara för att klargöra var jag står just nu. I sinom tid
kommer jag acceptera och också glädja mig.

Förövrigt längtar jag tills imorgon, då jag ska fika med Emma. I need
to see people när jag jobbar så mycket den kommande veckan.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men shit. Ska lilla kimpa bli farsa? HELT GALET!

Tror du dom kommer fixa de?

Datum: 2008-07-23 Tid: 16:22:30
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback