shopping

Datum: 2008-07-11 Tid: 18:51:48

Idag har jag fikat med Sofia. Linda och nån tjomme kom sen.
(Förresten, är tjomme ett negativt laddat ord? Om det nu är
det så är han la kanske ingen tjomme. Snarare dude isf.)

Sen mötte jag upp Emma, vi gick och shoppade. Köpte ett
par rosa skateskor, som skulle kostat 900 nånting, men det
var 50% off. Orkar inte förklara hur dom ser ut, men misströsta
inte, bild kommer. Sen köpte jag sju par strumpor, en för varje
dag i veckan. (Kommer ni ihåg när man hade såna, fast trosor,
när man var liten?) Kan lägga upp bild på dom med sen, om ni
så önskar. Vidare köpte jag två linnen från Geisha tänkte jag
skriva, men så heter det inte... Hmm, Gina Tricot. Bild kommer där
med.

Snacka om att jag aldrig kommer att våga byta stil på brallor. Bara
tanken av att sätta på min jeans får mig att rysa. Har inte använt de
jeansen jag köpte i Ullared än, hur kasst är inte det?

Sen har jag fixat av en till grej på "av-danska" listan. Jag "pokade"
Emma. Nu är det bara 17 kvar!

Oh, well. Slösurfa, sen fota, sen lägga in bilderna. Tjo!

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul med shopping!

Datum: 2008-07-11 Tid: 19:40:53
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback